More plans

Probabil vor da si astea fail in 3-4 zile,dar merita sa incerc.
Mi-am pus currently reading pe blog.Nu de alta,dar o sa fiu motivata sa incerc mereu o carte noua doar ca sa o schimb pe blog.Stiu ca-i trist ca asta-i singurul lucru care ma impulsioneaza,doar ca m-am obisnuit sa citesc numai carti d'astea frumos aranjate.Adica recente,cu coperta draguta si lucioase.Dar planuiesc sa dau iama in rafturile din biblioteca(da,da,chiar o sa intru in biblioteca din scoala) de cate ori termin o carte.Pentru ca momentan nu ma pot deplasa la biblioteca judeteana,nu-i asa?
Sii asa cum probabil arata categoria aia frumoasa,acum citesc "Alexandra si infernul".Si daca nu m-ar atrage titlul asa tare,probabil m-as fi oprit din citit de ceva timp.Pentru ca azi,cand am luat-o chiar nu stiu la ce ma asteptam.. ma gandeam ca e ceva mai draguut..si totusi am trecut de 80 de pagini si tot despre razboi se vorbeste?Adica da,sunt unele parti super,dar..poate m-am obisnuit eu cu tampeniile mele despre vampiri si romantism ireal.Probabil.
Alsooo..vreau sa fac recenzii de carti.Ceea ce ma omoara putin pe dinauntru e ca eu nu ar trebui sa vreau sa fac asta,ci exercitii la mate.Dar serios acuum..N-o sa-ntreb la ce ne folosesc ecuatiile or stuff,pentru ca deja m-am mintit lamurit ca e vorba de faptul ca genul asta de exercitii oribile ilogice ratate fraiere tampitee grele stimuleaza creierul ca sa nu se atrofieze.Sau asa ceva.Pentru ca daca am insista pe aceleasi lucruri intotdeauna,nu prea am avea ce sa gandim.Dar serios,stiu eu cativa care duc lipsa de materie cenusie si totusi stiu sa faca exercitii la mate.Pentru ca nu te ajuta cu nimic daca le faci mecanic.Asa ca..why don't we take the retards..and put them in summer school?Ba nu,si eu ar trebui sa merg.Dar totusi..
Ideea e ca ar fi mai folositor pentru mine sa fac recenzii decat sa stau pe 9gag,nu?In plus,as putea sa spun ca "recenziile mele geniale" imi vor imbogati vocabularul si blabla si blablabla si bla.Pentru ca bla.
Let's just say that I work for blahblah and they gave me the licence to blah.
Si nu am destul timp.Vreau sa am o zi pentru dormiiit..exclusiv.Adica 24 de ore,sa dorm si atat!Nu tu calculator,nu tu scoala,nu tu televizor.Doar somn.Sa zicem ca accept sa petrec 24 de ore doar cu scoala si invatat si teme.Desi sunt convinsa ca dupa 14 ore o sa cad pe undeva si-o sa ma pun pe plans.Si vreau si o zi in care sa mananc si atat.Desi o sa cedez dupa 2 ore de mancat.Ma intreb daca exista vreo posibilitate prin care sa-ti maresti stomacul.
A,si n-ar strica daca n-as mai folosi "si" si "desi" asa de des.Pentru ca e enervant.Si daca n-as mai gesticula atat?Ok,de astea nu voi scapa niciodata.
plans failing in 3...2..1.

0 little derps derped:

Post a Comment


up