Big projects for a small summer?

        Si in mare,titlul e modul meu de a ma plange ca vacanta mea de vara are o luna si doua saptamani,pentru ca nu o sa fiu linistita complet pana nu aflu exact unde intru.
Celalalt plan al meu,care defapt e unul rapid,ce nu o sa tina un an intreg,e sustinut de BlueRoses , care pastreaza ideea de bookcrossing la scara mica. Nu e asa de complicat,mai exact trebuie doar sa urmariti prin GFC blogul ei si sa faceti cunoscut concursul prin blog (cum fac eu,cam tarziu ce-i drept) sau printr-un share pe facebook.Si astea puse-ntr-un comentariu.Cum ma grabesc sa fac chestiile ultima,concursul se termina azi,pe 17 iunie,la miezul noptii.Daaca o sa castig sau daca o sa castigati voi gasiti mai multe detalii aici. ^^ 




In alta ordine de idei,m-am decis sa ma mai preocup de "copilaaas"(ok,ok,de blog!).Asa ca am mai schimbat chestiile pe-aici,nu stiu cat in bine si cat in rau,ideea e ca imi place mai mult,acum ca nu arata la fel ca in..vremurile mele de chin din clasa 8a.Pentru ca vineri am luat vacanta si practic sunt...semiboboaca?Da,asa cred.Nu sunt foarte  buna la design darrr..daca vreti sa aruncati cu pietre,sunt aici  xD

0 little derps derped:

Post a Comment


up