Este necesar sa ma laud,nu?

Adicaa...daca tot nu postez pe facebook,macar aici sa spun ca sunt oficial-neoficial boboaca.
Ok,gata,ma opresc din gandit fara sa scriu,imi epuizez toate subiectele amuzante noaptea cand nu pot sa dorm si nu stiu daca pare haotic acum dar..of.Gata,respir.
Am senzatia aia deeeee vara asta am sa ma indraaaaaagooosteeeesc!Si chiar nu ma mai intereseaza nu imi mai pasa nu ma mai preocupa nu mai acord atata atentie perioadei de dupa.Promit.Sau nu.Ideea e (15 year old girls explaining their love.starring Mickey Mouse) ca n-o sa mai despic firul in patru,pentru ca aparent fac asta foarte deeees.Si stiu ca de cand a inceput fratemeo sa fie macho,macho man! ideea mea de baza a fost ceva de genul  "all men are pigs and none of them can be trusted",dar de unde naiba sa ma astept la "Vara asta am sa ma indragostesc" daca stau sa ma intreb cine minte si cine nu cu o privire de paranoid parrot?Pana la urma,promit ca imi pun inima la bataie si nu cer garantie sau orice altceva.Pai,chiar promit,dar suna silly.
Si,umm,anul asta a cam fost anul in care toti copiii de a VIIIa au pierdut 6 puncte din cauza "calitatii inimaginabile" a educatiei din Rromania.Pai nu?Chiar daca ma numar printre persoanele care au ales subiectiva.Si da,chiar sunt mandra ca am ales si eu odata ce mi s-a parut mie ca e mai logic in loc sa aleg ce m-au invatat oamenii la scoala.Si puii mei,imi pare rau ca nu iau toti,imi pare rau ca nu avem toti "egalitatea aia",dar sunt in continuare constienta de faptul ca pot si eu sa pierd 6 puncte pe alte nimicuri.Am sa ma laud eu cu subiectiva mea(care-a fost luata-n..fructifere de probabil jumatate din copiii de a VIII a din Romania,da?) si cu mica mea compunere despre prietenul pasionat de lectura care mi-a placut mult.Ce nu inteleg eu de ce nu m-a ascultat niciun ministru in cei 4  ani de gimnaziu in care eu am insistat peste tot ca programa din scoli e tampita :-w Aud?Cer o scrisoare cu scuzele cuvenite care sa contina minim 1500 de cuvinte pana vineri,da?Nu de alta,dar vineri aflu rezultatele.Herp.
La..umm..mate.A fost cu totul alta treaba,si am promis ca daca iau peste 8 acolo o saa
fac asta.Hehe.Promit!O sa am o poza cu notele mele vineri seara.Pusa chiar aici!Si daca reusesc,si una cu expresiile oamenilor cand voi face ^ aia.Cine stie,poate reusesc sa strang mai multi oameni incantati ca iau nota mare la mate si mergem toti undeva si strigam asta.Se face?:>
On the other siide,am fost singura persoana care a concurat castigat "Sotia calatorului in timp" [am un banner chiaar pe blog] si inca n-am terminat-o,dar e prima carte pe care o citesc pe relax mode si are sanse sa fie noua mea iubire.Pentru ca e geniala.O sa-i fac u nreview,promit!

0 little derps derped:

Post a Comment


up