3

As scrie despre "Sotia calatorului in timp" iar,dar m-as repeta.
Si cum cred ca trebuie sa fie o carte pe care chiar o iubesc,sa zicem ca e necesar sentimentul ala de familiaritate.
O carte pe care am citit-o de cate ori ma blocam cu mainile pe carti si nu stiam ce sa aleg.
In general nu aleg cartile vechi pe care le am in biblioteca,pe jumatate pentru ca majoritatea sunt romane politiste,pe care nu le suport,pe sfert pentru ca sunt foarte vechi si inainte sa punem eu si mama mana pe ele si-au cam luat total damage,si pe sfert pentru ca nu imi place sa incerc carti noi.Urasc sa fiu dezamagita de continutul unei carti desi titlul suna perfect.
Si cartea pe care cred ca am citit-o cel mai des e Scrisoare de dragoste.Mna,e logic ca o iubesc,pentru ca are o chestie de dragoste acolo.Cred ca e logic.
Imi place..pentru ca e o  carte foarte..sincera.M-am oprit din citit basme pentru ca incepusera sa ma enerveze finalurile fericite.Si cand m-am lovit de cartea asta,am fost foarte fericitaaa.Are un final trist foarte ok.Ghiocela isi pierde iubirea vietii sale dar ramane cu..tipu' ala care ii ofera absolut orice inafara de fericirea aia sufleteasca.Intr-un fel imi place pentru ca e logica.Imi place pentru ca amandoua personajele principale sunt ..caractere care au trecut prin multe lucruri,si totusi la un moment dat ajung in punctul ala de fericire care ma face sa citesc cu un zambet tampit pe fata.Si e logica,pentru ca Anda alege ceva care sa o multumeasca pe termen lung.Partea asta nu prea m-a multumit,dar macar e o carte care te invata destule lucruri.Imi plac partile din carte in care totul e povestit prin scrisorile pe care le trimite Ghiocela.E geniala partea aia in care au discutii asa de..amuzante si totusi lipsite de chestii perverse care,umm,mie nu-mi lipsesc din conversatii in ziua de azi  . E geniala toata cartea,si de-asta e cartea mea preferata.

0 little derps derped:

Post a Comment


up