9

Asta s-a sincronizat cu nervii mei  legati de bac si restul.
 Presupun ca se observa ca fac parte din categoria care se revolta in fata chestiilor care par inutile din programa.Cazuri,functii,valori gramaticale,ecuatii,problemele de la geometrie,tot tacamul.Doar ca putin - doar putin - presupun ca sunt acolo ca sa ne stimuleze creierul,tampenii de-astea.Si inteleg ca e important.Doar ca ce nu inteleg eu de ce ne baga lucrurile astea in programa cand,na,dovezile de la bac si examenele pentru admitere,sunt plozi care abia stiu sa puna o virgula sau o cratima.Si nu inteleg de ce,de ceee se mai plang ca vai,ce rata mica avem noi la bac,cand programa n-o facem noi.
Adica,vine ministru si admite ca programa pentru gimnaziu e deficitara cand a fost scandalul cu subiectiva-predicativa,si tot ei zic ca de ce luam note mici.Burn,fuckers,burn.De ce ii intreaba pe astia care-au picat de ce,in loc sa intrebe profii cum au mai intrat in bac daca ei iau 1,25.Well,fuck,daca ma fac profesoara de romana,promit sa accept sa fiu urata de jumatate de clasa.(bine,bine,sa zicem ca-mi mai iert din profesori in momentu' asta).
Dar ca sa trecem cat de importanta e educatia.Sa zicem ca nu conteaza asa mult sa..stii sa reprezinti grafic o functie.Totuusi,cand nu stii sa iti exprimi o opinie despre mesaj ,una proprie,cu argumente..bitch,you use that to argue with people.You always have to give your oppinion.With arguments.Da,tre' sa stii matematica.Mi se pare intr-adevar aiurea sa facem chestii cu radicali si functii trigonometrice(why THE FUCK would I want that?),dar inteleg ca tre' sa stii sa faci o problema de logica.Nu stiu exact cine face programa,si totusi,daca mi s-ar permite sa o schimb,cred ca mi-ar placea sa se insiste mai mult pe chestiile necesare.Daca tot ii zice generala.
Si promit ca daca schimba bacul si ma pun sa dau matematica si la filologie,ma mut in alta tara forever.America macar recunoaste ca e plina de prosti,mna.

0 little derps derped:

Post a Comment


up