Casa noptii,mostly

Ieri,sau mai degraba azi la 3 dimineata am terminat volumele 5 si 6 pe care le-am luat dee la biblioteca.Cand sa il termin pe ultimul mi-am dat seama ca ar fi trebuit sa incep cu celelalte carti si sa le las pe astea la sfarsit,pentru ca acum mor de curiozitate sa citesc continuarea.Cred ca tot e un lucru bun ca sunt luate de la biblioteca,pentru ca daca le-as fi cumparat pe astea,n-as fi stiut cand le iau pe urmatoarele si probabil as fi facut crize.Dap.
Umm,presupun ca toata lumea interesata de carti SF sau Fantasy si chestii a auzit de Casa noptii.Pentru mine e similara cu restul seriilor cu vampiri,doar ca mi se pare mai buna decat Jurnalele vampirilor pentru ca nu e iar prostia aia cu "I'm a vampire,I don't wanna be bad".Da,si in Jurnale il avem pe Damon care e all bad ass and stuff si care in ecranizare arata grozaav,doar ca aici mi se pare ca lucrurile sunt mai spiced up si imi plac mai mult.
Primele cinci volume din serie sunt chiar foarte ok,imi place cum scrie P.C.Cast,doar ca in volumul sase,dupa cinci carti in care povesteste totul din perspectiva lui Zoey,incepe sa puna si fragmente la persoana a IIIa pentru Stevie Rae sau Stark.La un moment dat in volumul asta se incurca putin[sau poate e asa de la traducere],pentru ca de fiecare data cand se schimba perspectiva scrie acolo numele personajului care e vizat.Si  acolo era trecut Zoey,numai ca primul paragraf e la persoana a III a,apoi vine un dialog in care incep explicatii de genul "i-am spus lui Heath" si totul se continua la persoana I.That's the glitch.
Urmeaza sa citesc "Fiica tacerii",de Kim Edwards,pentru ca imi suna mai bine decat Oksa Pollock(chiar daca ea e descrisa foarte tentant).Pe spatele cartii sau pe internet nu am gasit sa aiba si o continuare,ceea ce ma incanta pentru ca m-am saturat sa citesc serii.O sa vin si la ea cu alte comentarii.
P.S.:perioada asta incepe sa semene cu o  vacanta,in sfarsit!

0 little derps derped:

Post a Comment


up