Finally.

:yahoo: 
^actual mood
Pentru ca dupa *drums* patru veri in care mi-am tot propus,azi am reusit sa imi si fac fisa la biblioteca judeteanaaaa.Awesomertyuytiyt!
Si ca sa ma lauud(chiar daca nu le-am cumparat,dar na),mi-a luat volumele 5 si 6 din Casa noptii [pe care nu le-am mai gasit in Auchan  siii],Fiica tacerii,care presiimt ca o sa imi placa,Oksa Pollock,de care am auzit destul de multe,Pecetea runelor chiar daca nu imi fac sperante ca o sa imi placa,Dracula,mortul viu[de Dacre Stoker.Hehe] sii..atat.Pentru ca am voie sa imi iau cate 4 de la fiecare sectie si tre' sa le aduc inapoi in 10 zile.Sau sa vin sa prelungesc..that stuff.
Sii concluzia zilei e ca daca vrei sa fi bibliotecara tre' sa fi draguta si sociabila si chestii d'astea,not a total pain in the ass.Pentru ca trrrei din cartile alea mi le-a recomandat bibliotecara de-acolo,care e foarte ok.A fost amuzant cand m-a intrebat la ce scoala sunt eleva si nu am putut sa ii zic exact. : me gusta :
Inca zece zile.

0 little derps derped:

Post a Comment


up