Book Lovers Challenge #1


 Sii..Prima zi.


1.      Cum a început pasiunea ta pentru cărți? Ce romane te-au făcut să iubești lectura și de ce?
Well..nu imi aduc aminte exact cum a inceput totul,dar stiu ca pe la 5 ani incepusem sa citesc o gramada de basme singura si sa o stresez pe mama intreband-o ce inseamna fiecare cuvant.Poate din cauza asta toate cartile mele cu povesti au,in unele parti,propozitii intregi subliniate cu creionul.Si poate de-asta,mai tarziu,subliniam tot ce mi se parea mie interesant.
Stiu ca primele carti mai.."carti" pe care le-am citit cand eram mica au fost "Vrajitorul din Oz" si "Heidi,fetita muntilor".Prima probabil ca m-a setat pe magie,vrajitori si toate lucrurile de genul,si a doua cred ca am citit-o cand am inceput scoala pentru ca eu ma asteptam sa ne dea carti sa le citim si nu primeam decat povestioare.Cu Heidi imi petreceam cred ca fiecare vara,adica mi-era imposibil sa n-o recitesc.Si cred ca a fost si printre putinele carti de la scoala care mi-au placut,pentru ca asa primisem si "Colt Alb" de citit si totusi nu am terminat-o niciodata.Tin minte ca mi-a cumparat mama "Toate panzele sus" si nici pe aia nu am vrut sa o citesc,desi intr-un final am terminat primul volum.A fost amuzant cand i-am zis mamei ca vreau sa-mi fac fisa la biblioteca de la scoala si bibliotecara,care ma stia de ceva timp,mi-a zis ca pot sa-mi iau ce vreau eu de-acolo.Nu,nu mi-am luat nimic remarcabil,ci mi-am luat "Pacala" sau ceva de genul asta.Si a doua zi m-am intors cu ea sa o predau,pentru ca statusem toata ziua sa o citesc,iar bibliotecara era sigura ca vroiam doar s-o impresionez.
Intr-a treia stiu ca am primit "Micul print" si eram asaaaa de incantata de povestioara aia,si intr-a patra am primit "Legendele Olimpului".Cred ca pe undeva pe-acolo mi-a spus cineva ca sunt o gramada de carti despre zei si m-am decis ca o sa citesc cat de mult pot despre asta.
Si cate persoane de varsta mea isi mai aduc aminte de W.I.T.C.H.?:D Oh well,eu eram fanul lor de cand erau pe la TV si,mai apoi,cel mai mare stres cand stiam ca trebuie sa apara revista.Dupa care am vazut niste reclame la cartile cu ele si eram asa de incantata ca nu mi le-am mai dorit decat pe alea.Si dupa ce mi-am cumparat primele trei volume pe care le gasise mama,in vara din clasa patra mi-a zis fratele meu ca imi cumpara ce vreau eu de ziua mea.Sii cine a cerut urmatoarea carte si s-a intors cu toate acasa?
Astea cred ca sunt toate cartile care mi-au placut destul cat sa vreau si altceva.Asa a inceput.Si pe undeva pe-acolo toate cadourile pe care le vroiam eu aveau ceva de-a face cu o carte.
Apoi mama a ajuns acasa cu primul volum din Twilight,dupa ce auzise ca sunt foaaaarte cunoscute,si atunci m-am decis ca-mi plac si vampirii.Cand a inceput sa imi cumpere cartile alea eram foarte fascinata,cred ca reciteam volumul pe care-l aveam pana mi-l cumparam pe urmatorul.;))
As putea sa iau lista cu toate cartile citite si sa pun exact detalii despre modul in care am cumparat-o pe fiecare si cum a ajuns sa-mi placa,dar devine deja un fel de autobiografie sii. :D

0 little derps derped:

Post a Comment


up