Book Lovers Challenge #2

2.      Povestește-ne ceva despre prima ta recenzie: la ce carte a fost făcută, dacă ți-a fost greu să o scrii și de ce, dacă erai curios/curioasă sau emoționat/ă de părerea cititorilor blogului tău. 


Partea cu recenziile e o chestie tricky pentru mine.Adica mare parte din posturile pe care le incep pe blogger raman nepublicate[sau de-obicei sunt sterse] pentru ca le recitesc si mi se par silly si "cui ii pasa de ce scriu eu".Asta pana ma lovesc de momentele in care ori vreau sa vorbesc mult si n-am cu cine asa ca trec pe blog,ori gasesc chestii care chiar mi se par interesante.
Initial cand am vazut primele book blogs eram asa de fascinata si eram "gataa,imi fac si eu!In sfarsit, carti!".Apoi ,dupa ce am inceput sa scriu pe-aici am pus pagina "Books",cu toate cartile pe care le citisem,si mi-am propus eu sa fac recenzii la toate.Prima de-acolo era "Trezirea",primul volum din Jurnalele Vampirilor,si chiar a avut un draft pe-aici..doar ca pana sa-mi dau seama ca e silly am scris mult si-mi parea rau sa-l sterg,si de cate ori incercam sa termin mi se parea inutil.Super-motivata,oui.
Cred ca primul post in care subiectul principal a fost o carte este aici . "Recenzie" la "Oracolul din Stambul" .Deja am zis care-i de-obicei faza dintre mine si scrierea lucrurilorr.Stiu doar ca citisem o gramada de recenzii facute de persoane mai mari ca mine si imi imaginam ca a mea pare penibila.Dar postul tot acolo ramane,pentru ca mi-a placut cartea foarte mult!:D E usor de citit sii(o sa ma repet cu ce am spus in postu lrespectiv,dar) seamana foarte mult cu un basm.

0 little derps derped:

Post a Comment


up