De ce nu am vrut blog pe blogspot si altele.

[Stiu,e primul post.][Stiu,trebuia sa ma prezint][Stiu,trebuia sa fie o singura paranteza]
Dar m-am enervat,pentru ca eu am vrut sa imi numesc blogul CIUDATICA.si atat.cine naiba isi mai zice ciudatica?Adica bine,am inteles,vrei blog - iti pui un pseudonim pe care sa nu il mai aiba nimeni daca nu iti place numele tau.Si chiar am inteles asta.Am fost ciresica,am gasit o ciresica mai veche decat mine,am zis ok - renunt la blog.Nu neaparat pentru asta,dar era un blog prost,vechi,ma rog,ma rog..
Si inainte sa-mi zic ciudatica,am fost prietena cu google.Am luat si am cautat ciudatici,si nu erau ciudatici.doar ceva geen "o chestie ciudatica" si blabla.Si eu nu sunt ciudatica adjectiv gen,sunt ciudatica substantiv propriu gen.Ca am facut romana.
Si am intrat pe blogspot.Am incercat mai multe variante lovey-dovey de nume de blog inainte,pentru ca sunt fata[dap] si era imposibil sa nu ma loveasca nevoia de chestii lovey dovey odata si odata.Dar m-am trezit la realitate.Am zis..dafuq,daca tot sunt ciudatica,atunci sa fiu pana la capat.Si am tastat frumos acolo in cutiuta aia "ciudatica".Si NU MERGEA.Am zis..iar,dafuq,cum sa nu mearga,cate ciudatici exista?Am scris ciudatica pe google.Iarasi chestii ciudatele,ma rog..si m-am enervat.Am incercat iar pe blogspot,am dat un refresh.Nooo.Asa ca am incercat sa intru pe ciudatica.blogspot.com.Am scris asta la google.Siii..nu exista!Exista o ciudadica (si nu neg ca m-am amuzat putin pe tema asta si ca o sa ma uit candva pe blogul ala) dar nicio ciudatica!Pana la urma am cedat,am scris la linkuri chestia asta si..a mers!Faza la care am inceput sa imi dau palme pe slow motion.Pentru ca persoana respectiva exista si se afla pe blogspot din 2009.Sau cel putin de atunci are postari.Plus o postare in 2010.Una.Chiar in ianuarie.Si dupa..nimic.Si iar mi-am dat palme...adica daca nu mai folosesti tu blogu',si nu te mai intereseaza,si nu il mai vrei,atunci de ceee,de ce sa nu il stergi?
Dar am zis..ok.Exista,totusi,o ciudatica.Idgaf.Eu sunt ciudatica.Si am de gand sa scriu cam tot ce imi trece prin cap si nu uit in secunda doi.Bine,poate inafara de formule la mate,functii sintactice si alte treburi neinteresante.
Gettin' over it...eu sunt ciudatica.Sambata trecuta am facut 14 ani.Sunt incapatanta,insistenta,stresanta,dubioasa,lenesa,barfitoare,bitchy,narcisista,nepoliticoasa,emotiva,slaba,indragostita in momentu' de fata...nu stiu.Imi place engleza.Istoria.Urasc stiintele exacte.Ma tenteaza profilu' de filologie.Imi place romana.Dar urasc orele de romana de la mine din scoala.Mai degraba fac 2 ore de mate decat una de romana,mai nou >_>' Am note destul de bune pentru o persoana dereglata psihic.Imi place rockul.Si defapt,toate melodiile posibile.Cant manele cand sunt fericita si singura =)) Urasc muzica populara ._. O urasc.urascurascurasc.Si daca tot am format cur cu repetitia aia..imi place al meu XD Sunt prea slaba.Daa...Ma plictisesc repede de majoritatea lucrurilor.Si am facut un post prea lung de inceput,dar daca il citeste cineva presupun ca o sa merite si daca nu il citeste nimeni nu ma supar.Just saying.
Imi place sa scriu povesti.Si poezii.Si o gramada de chestii de genul.Si in momentul de fata ar trebui sa incep sa vorbesc despre cum sunt eu indragostita si alte chestii,dar m-am plictisit.O sa revin cand o sa fiu iar nervoasa sau plictisita sau orice altceva.Siii..pa.

0 little derps derped:

Post a Comment


up