The big comeback.

[stiu,nu e chiar comeback pentru ca nu am avut decat un post,but shalala]

Eram,initial,mai atrasa de ideea de wordpress[oh Lord,sunt o tradatoare] numai ca am descoperit ca google chrome nu accepta cookies.Fat free much,Mr. Chrome?Da.Si am revenit la blogspot,si o sa ma ocup frumos de el cum ma ocupam in vremurile mele bune si extrem de apuse.
Si incep cu problemele mele psihice,pentru ca numai asta fac.Defapt,nu vreau sa fac nimic.Nu am chef de absolut nimic si,in termeni simpli,nu am chef de viata.Si ce e urat e ca nu e ceva de genul "Nu am chef azi" ci "Nu am si nu o sa am vreodata chef".
In general,astept anumite evenimente.Toata lumea are The big countdown,de genu'..x zile pana la ziua mea/aniversarea noastra/craciun,cand imi primesc cadourile mega-scumpe/alta chestie super importanta.Si eu nu am nimic de genul asta acum.Adica as putea sa folosesc..olimpiada la latina[absolutely] sau examenele[pentru ca sunt a 8a.am zis asta?].Dar [ironiiic] nu mi se par destul de importante.Stiu,ar trebui sa zic ca examenele sunt baza anul asta,si asa ma gandeam intr-a 7a.Mi-am zis ca anul astra trebuie sa "trag tare" si ca "fiecare ocazie pe care o sa o am ca sa imi pun o dorinta [de genul 11:11,geana pe obraz,stea cazatoare]" o sa fie folosita ca sa intru unde vreau.Numai ca pe 11 a 11a 2011,la 11 si 11,m-am treeezit ca folosec dorinta aia pentru altceva.Si amuzaant,a mers.S-a indeplinit.Faza la care eu am invatat ca trebuie sa am grija sa formulez dorintele cat mai bine.Dar..Je m'en fiche!
Ideea era ca vroiam sa ma apuc iar de scris,si cea mai buna scuza a fost o leapsa de la Tsume.Here it goes:
Cel mai de preţ lucru:
Peentru mine?Fratele meu.Da,da,ce aiurea,ce nu stiu ce.El.
Când sunt supărat/ă:
Cand sunt suparataa...daca e ceva mediocru,injur.Daca e ceva serios,plang.^^
Când vreau să mă relaxez:
Ascult muzica,citesc sau stau in pat si ma uit in tavan aiurea.
Cea mai frumoasă vacanţă:
Vacanta de iarna din clasa a 7a.
Locuri unde aş trăi:
Hmhmhm.N-as trai in alta tara[mda,stiu,sunt nebuna].Mi-ar placea sa traiesc in Brasov.
Cel mai fericit/a am fost:
Pe 3 decembrie 2011.si 5 decembrie.
Nu spun nu propunerii:
De a-mi lua mancare...
Mă feresc de:
Oamenii care tipa ca disperatii si oamenii pe care nu ii pot cunoaste asa cum vreau.
Am emoţii când:
Cand trebuie sa dau teste si cand trebuie sa discut cu oameni pe care nu ii cunosc.
Regret că:
Ca m-am nascut.
Nu aş renunţa niciodată la:
Mm,tot la fratemeo.Si la mancare.
Cei mai buni prieteni:
Muuuzica.Si persoanele necunoscute de pe Omegle,pentru ca ma lasa sa ma plang.
Mă enervez când:
Tipa cineva la mine fara motiv.
O zi perfectă:
Sa fie soare,sa ma duc undeva unde sa pot stau intinsa [outside] fara sa urce pe mine furnici sau alte insecte enervante si sa pot sa stau pur si simplu la soare.Singura!
Chestionar:

Ce te motivează să scrii pe blog?
Problemele mele existentiale si momentele in care ma dau filozoafa.Da,am zis cuvantul asta.
Cum reactionezi la comentariile negative?
Imi place cand comenteaza cineva negativ pentru ca imi place sa ma cert.Da.
Cum te-a schimbat pe tine blogul?
Am inceput sa vorbesc prea mult.
Cine te-a influentat sa faci blogul?
Blogul asta l-am facut pentru caaa..trebuia sa ma laud.La momentul ala.
Inima ta este intreaga?
Mmmnu.
Placi pe cineva?
Mmmdea.
Persoana aceea te place pe tine?
Nu.

Si gaaata..

0 little derps derped:

Post a Comment


up