Le reviews

Am ziis ca o sa fac un top 3 pentru blogurile mele preferate avand in vedere ca sunt ataaaat de multe[adica momentan,8].Evident ca daca nu as fi una dintre cele mai lenese persoane pe care le stiu as face un review pentru fiecare and stuff,dar cum suuunt...

Acum,cele 3 bloguri care imi plac multmultmult[...]multmult sunt:

-Blogul Biei.Iubesc blogul asta pentru ca am intrat pe el prima data cand scriau doua persoane pe el,si erau numai discutii si alte chestii intre ele.Mi se pare unul dintre cele ma tari lucruri sa ajungi asa dee..super?Da,nu folosesc epitete foarte bune.Thing is,Bianca scrie niste chestii foarte adevarate si dragute pe blog,si ea a fost printre primele persoane care m-au motivat sa incep si eu sa scriu[da,stiu,nu am nimic pe blog.inca!].Acum 3 ani[sau poate chiar mai bine de 3 ani,3 sau 4] am aflat de site-ul asta de pe Witchclub,unde eram si eu,si Bianca,si cealalta persoana inscrise.Pe atunci Bia punea povesti si pe forum,si tin minte ca toata lumea comenta cu chestii de genul "Trebuie neaparat sa scrii o carte" and stuff.Si din cauza asta am fost asa incantata cand am citit asta.How cool is that?On the other side,vreau neaparat sa gasesc cartea asta,dar nu imi dau seama pe unde sa o caut.Am zis.

-Blogul Crisei e inca un blog super.Si inca un blog de care am aflat de pe w.club.Imi place ca are foarte multe reviews si chestii cute.I'm in love with it~ Also,imi place Crisa pentru ca atunci cand isi propune ceva reuseste..unlike me ._.

-Blogul lui Tsumee e super,pentru ca e gen mix intre chestiile cute pe care le scrie si Bia si lucrurile funnea de zi cu zi.Also,Tsume is my granny.Si o sa ma ajute cu interviul la civica,deci..long live Tsume and her awesome blog!

Evident ca imi plac si restul blog-urilor din blog roll,pentru ca altfel nu erau acolo.Dar evident,asta e un top 3.
Gettin over it..
Listening to: Ne-Yo - Mad
Eating: Piftie XDD
Drinking: Ceai >_>
Feeling: Itchy.Also,I've got the feeling that it sucks to haave...rubeola.Mi-e prea lene sa caut traducerea.

Ma simt ca in The ring,pentru ca rubeola dureaza 7 zile.Nu ai voie sa TE SPELI 7 zile,nu ai voie sa te dai cu creme sau altceva 7 zile,nu ai voie sa stai in frig 7 zile,nu ai voie sa mananci sarat 7 zile.7 DAAYS!

0 little derps derped:

Post a Comment


up