Somethings

Listening to: Simple Plan - Perfect World
Eating: Cereale ["Imi plac cerealeleee!" "Am Cini Minis"]
Drinking: Suc de portocale.Facut la blender.Like a boss.
Feeling: Ok,pai,am sentimentul ca ar trebui sa imi cumpar o chestie d'aia ca in Men in black si sa sterg orice amintire din mintea mea.Ca sa nu mai pierd timp gandidu-ma la..ceva-uri.As fi spus ca ma gandesc la nimicuri but,truth be told,chestiile alea sunt destul de importante pentru mine.Importante pentru ca ma fac sa zambeeesc,dar enervante pentru ca nu ar trebui sa zambesc amintindu-mi anumite momente,ci traind altele.Why am I being such a retarded human being today?
On the other side,am gasit de ceva timp motivul pentru care am fost si o sa fiu asa adormita la scoala.Nu e vina mea ca baga "Mediumul" de la 23:45 pe Prima de luni pana vineri.Si nu e vina mea ca suna a reclama ce zic eu aici.Si nu stiu a cui e vina ca nu ma plateste nimeni pentru asta.Numai ca iubesc serialul asta,si netul meu e prea nepoliticos ca sa ma lase sa il vad pe vplay sau sa il downloadez.Iubesc sa ma uit la serialee,si urasc faptul ca nu ma mai pot uita la ele pe calculator.Dar ma pot lauda ca am vazut toate sezoanele din That 70's show,Prison break,Lie to me,Modern family,si ca am downloadat tot ce am gasit de la How I met your mother[pacat ca nu stiu cum sa fac sa vad si eu episoadele cand ies,sigh] si din Two and a half men.Ok,mint,la ultimul nu am de gand sa ma mai uit pentru ca fara Charlie Sheen..it's nothing.Adica da,Kutcher e super,dar nu cred ca are el la descrierea de pe wikipedia "half man,half cocaine",nuu?nu!
Si sunt dezamagita de minee,pentru ca pana pe la 13 ani am fost gen "Oh,sunt super,scriu povesti si poezii super,oh,talent".Si mi s-a spus sa "profit acum,pentru ca mai tarziu o sa dispara",si la cateva zile dupa ce am facut 13 ani eram asa de fericita cand am facut alta chestie si eram sigura ca "o sa se pastreze"..si ghici cine e praf acum?Thing is,societatea ucide orice urma de talent.Ori esti anti-social si scrii chestii,ori socializezi si..gata.Pentru ca e imposibil sa nu te gandesti ca oamenii or sa te judece pentru ce crezi,si..ok,poti sa fi si sociabil si sa scrii,dar asta inseamna sa nu te gandesti vreodata ca nu te vor accepta pentru ce faci.I wanna be myself again.haha.

0 little derps derped:

Post a Comment


up