Poza.Pentru ca e draguta si imi place filmul,si imi place Gerard Butlerr.Because THIS IS SPARTA!Sii..umm..tipa blonda e draguta.Da,tipa blonda.Pentru ca daca imi arati o poza cu un actor,stiu sa spun cateva filme in care a jucat.dar nu stiu sa spun cum il cheama.
Next on blogspot...din jurnalul de supravietuire pentru clasa a 8a.
12:12 AM,Duminica,26 februarie 2012.Nu am mai dormit de la..~11:00 AM,Vineri,24 februarie 2012.Nu cred ca o sa mai vreau vreodata cacao cu lapte daca fac asa de urat.Adica,ai crede ca a trecut destul timp cat sa nu mai aiba efectul asta ciudaat..
Ca si planurile de revelion,am esuat[ca intotdeauna] in planurile mele despre postat zilnic..nu vreau sa aberez chiar orice aici,pentru ca de fiecare data cand ma uit pe bloguri si vad cat de sociabila e toata lumea,se declanseaza o gelozie mica mica mica in creierul meu si,ca un copil de cinci ani,se arunca pe jos(adica pe bucatica roz si plina de informatii) si incepe sa loveasca cu pumnii si picioarele.A,si plange.Si tipa.E greu sa fii forever alone?Haha.
Nu sunt asa de sociabila pentru ca nu vreau sa sperii oamenii.Si nu raspund intotdeauna cand imi vorbeste cineva pentru ca folosesc propozitii prea lungi,vorbesc prea repede[asta fac oltenii,not my fault] si nimeni nu mai intelege nimic.Si nu imi place sa ma repet.Din cauza asta evit sa imi spun punctul de vedere la ore,si din cauza astaa..stai.Pot sa dau backspace de mai multe ori si sa sterg tot?
Heal me.

0 little derps derped:

Post a Comment


up