Pui?

Ehum,as vrea sa zic ca asta a fost un draft pe care am uitat sa il termin.Doar ca e pur si simplu ceva ce trebuia facut de mult timp.Nu imi dau seama exact de ce,dar atata timp cat imi mentine prieteniile de care imi pasa,uite ca o fac si pe asta.
O tipa mi-a poruncit zis demult o chestie de genul "Scrie un post despre mine :o3 despre cum iti vine sa ma bati si totusi ma iubesti :o3".Am zis de genul,dar sunt sigura ca astea erau cuvintele exacte.Si,pai,daca tot vreau sa o fac...
Bammbz/Chicken/Mari/Maria/Bambi e una dintre cele mai bune prietene ale mele virtuale.Pentru ca e genul de persoana care de-obicei te aduce cu picioarele pe pamant fara efort prea mare.E una dintre persoanele care m-a influentat foarte mult de-a lungul "sederii mele virtuale" pe messenger si alte site-uri de genul,si una dintre persoanele cu care mi-as fi dorit sa vorbesc cum vorbesc cu cei care sunt cu mine in scoala/oras.Nu stiu cat de bine o sa mai mearga asta,'cause she ain't talkin to me .
Habar n-am daca am ocazia sa ii arat asta.Sau poate da accidental click pe statusul meu.Hopes.

0 little derps derped:

Post a Comment


up