Titlurile dragute nu mai sunt pe stoc.

Da,n-am avut ce titlu sa pun.
Sufar de TMI.Sau Too Much Information.Da,puteam sa o zic si-n romana,dar sa par si eu inteligenta.Cum se asteapta astia sa invatam la atatea materii?Eu de-abia invat la una si..damn.
I won't let you close enough to hurt me~
Da,iar vreau sa ma fac chb.Nu,stai,nu mai vreau,acum e you da one la tv.Nu pot sa fiu chb pe melodia asta.Yep,I'm fallin for ya but there's nothing wrong with that.Bitch,please.Do you have any idea?
Azi am facut pregatire la latina.Si faza amuzanta e ca atunci cand am protestat si i-am zis ca degeaba ti se permite sa ai dictionarul cu tine,ca eu nu am unul acasa,profa a zis ca "am eu destule,iti dau si tie".Si cine a venit azi cu doua dictionare la patru fete si-a inceput ca "aa,cauti si tu la un prieten,ca sigur au".Bitch fuckin please.Serios acum,de ce ai face dictionare pentru latina?Nimeni nu foloseste limba aia.Initial eram incantata ca are acelasi nume de familie ca al meu,dar acum mi-e rusine cu asta xDD
When we touch,don't ever let me go. <3 This is way to cute.
Stefi de clasa 6a nu ar fi cantat niciodata I need you now,sau alte melodii [gen ANDRA-FEMEIA.DAFUQ?].Dar anul asta sunt sentimentala si aproape draguta cu toata lumea.What more to ask?
Kelly Clarkson imi aduce aminte de Larisa.Ceea ce e ciudat,pentru ca ea e draguta si eu am o problema cu Larisa.Desi ne imbratisam asa smecher cand cantam.We cute.Totusi o admir pe Larisa pentru ca e sociabila si nu se lasa calcata in picioare.Cah,tre' sa tai ultima propozitie.
Da stiu ca trebuia sa fac din asta un blog frumos si amuzant,dar prefer sa-l tin pe post de jurnal si sa aberez cat vreau.Pentru ca e foarte amuzant sa citesti posturi vechi de 2 ani.
Olly murs - heart skips a beat. :3
Cheers and listen to Patd!

0 little derps derped:

Post a Comment


up