76746

N-o sa va urez un 1 martie fericit,pentru ca al meu nu e [fericit] asa ca nici al vostru nu trebuie sa fie.Basically.

Ziua de 1 a fiecarei luni e totusi o zi buna,pentru ca e singura zi din luna cand imi merge si mie netu asa cum ar trebui sa imi mearga.Listen to ALL the good songs?
Devine o traditie sa ascult " Primavara incepe cu tine" la fiecare 1 martie.Anul trecut de 1 martie eram fericita

^ postul de ieri.

Cat pentru azi..ma simt superb cand sunt rea cu ceilalti,pentru ca stiu ca si oamenii sunt rai cu mine in general ^^ Watcha gonna do about it? Imi place sa imi bat joc de ce fac altii.Si de ce zic altii.Doar pentru asta.And if hell is the punishment,I don't care.Empty bodies feed with this kind of things.

Listening to : Duffy-Mercy.Urmeaza Cher Lloyd - Want U back [no I don't]

0 little derps derped:

Post a Comment


up