Carti,carti,carti..

Sii am renuntat la "Alexandra si infernul".O sa raman la cartile mele usor de citit si chestii.Pentru ca nu ma omor cu subiectele astea de genul razboi,crime(decat daca-s facute de zombie sau vampiri) si armata.Si cartea asta contine fix chestiile spuse mai sus.Adica daa,mi se intampla sa citesc un rand dintr-o carte,sa incep sa ma gandesc la cu totul altceva in timp ce citesc si sa trebuiasca sa o iau de la capat.Dar la asta,nici macar nu e nevoie sa ma gandesc si la altceva inainte ca sa am impresia ca trebuie sa recitesc tot.Sunt unele parti din cartea aia in care personajul principal incepe sa se gandeasca asa rapid la mai multe lucruri si -presupun ca din cauza asta- nu mai gasesti nicio virgula,niciun punct,absolut nimic timp de 20-30 de randuri.Cred ca e un fel de a determina cititorul sa intre in starea aia haotica,dar pe mine m-a enervat.
On the other side,in ciuda faptului ca urasc filmele facute dupa Amurg si ca au inceput sa ma enerveze si cartile,vreau sa citesc "Gazda".O sa o citesc pe scribd,pentru ca m-am uitat pe site-urile de genul..librarii online si chestii si e cam peste tot 50 lei.Sau cam pe-acolo.Si mi-ar placea sa cred ca are pretul asta pentru ca e buna,nu pentru ca e scrisa de Stephenie Meyer.Desi am sentimentul ca a doua teorie e cea corecta.Meh,poate ca o sa o si cumpar daca e "chiar asa de super".
Si cum am spus ca am devenit obsedata de giveaways si concursuuri..Laurentiu organizeaza un concuuurs in care poti sa primesti o carte la alegere de la Libris[well,daca e sub 40 de lei,that is] si evident ca nu puteam sa lipsesc din ecuatie.Mi-a luat ceva timp sa ma hotarasc ce carte vreau,pentru ca ma tot atrag cartile cu vampiri..dar am decis ca n-o sa citesc toata viata din acelasi subiect.Romanele politiste nu ma fascineaza asa de tare(desi mama are destule carti de la R. Ojog-Brasoveanu si alea mi-au placut),vampirii i-am exclus asa ca m-am apucat sa caut chestii d'astea romance.Din moment ce cartea mea preferata e Scrisoare de dragoste,trebuia sa fie ceva de dragoste.Deci daca am norocul sa castig asta,promit sa impart prajiturele pe-aici.Daca nuu,o sa o citesc si pe asta pe scribd.Asta daca nu cumva o sa orbesc iarasi de la citit pe net.Pentru ca atunci cand devenisem obsedata de Amurg am tinut neaparat sa citesc "Zori de zi" inainte sa o cumpere mama(defapt,nu avea cum sa o cumpere atunci si eu ma saturasem sa le recitesc pe primele trei) asa ca am citit-o pe scribd.700 de pagini care m-au facut sa vad stelute pentru cateva saptamani.Sa zicem ca a meritat.
Dar hei...a venit primavara in Craiova!:3
Cheers!

0 little derps derped:

Post a Comment


up