Leapsa!



Avand in vedere stadiul meu de forever alone ca blog si persoana(amuzant ca spun intai blog si dupa persoana,ha),sunt nevoita(nu chiar nevoita) sa iau cate o leapsa de pe alte bloguri.Pentru ca imi place sa fac genul asta de lucruri.Oh well,am luat una(o leapsa!) de la Crisa azi:
1.Scrie 3 lucruri pe care stii sigur ca le vei face maine.
Sadly,primul lucru de care sunt sigura e ca voi face la mate.Apoi,ca orice diabetica in devenire,o sa mananc ceva dulce.And third,but not least,o sa injur scoala pentru ca o sa fie duminica.
2.Scrie 3 dorinte care nu ti s-au indeplinit inca:
Sa ajung la mare[da,stiu],sa am camera mea si sa iau examenele.INCA!
3.Scrie primul cuvant care iti vine in minte:
Caine.
4.Ce auzi in acest moment?
Reluarea de la RaT.
5.Daca ai putea pleca in vacanta cu orice scriitor/scriitoare,pe cine ai lua cu tine?
Eliade.Absolutely. :3
6.Care e cea mai iesita din comun activitate a ta ?
Nu stiu daca pare asa iesit din comun,dar sunt destule persoane care considera ca e prea..freaky faptul ca mananc ca o cornuta tot timpul si nu ma ingras deloc.
7.De cine te-ai speria : stafia lui Michael Jackson sau de Britney Spears tunsa la chelie?
De niciunul.Ma fascineaza chestiile SF,imi place MJ,si atata timp cat exista bolnavi de cancer care chelesc...Spears nu face vreo diferenta.
8.Scrie ceva de incheiere...
O sa ma duc la preselectii la RaT la vara:
Mihai Petre: Ce stii sa faci?
Ciudatica: A,nimic.Eu sunt doar simpatica
...loading...
Andra:Da!
Andi:Da!
Mihai:Da!


^ theeeese are my favorite books.
nu chiar in ordinea asta,dar pentru mine sunt cartile pe care le recitesc de cate ori nu am nimic nou de citit.si planuiesc sa fac reviews pentru fiecare in parte.
SOON.



0 little derps derped:

Post a Comment


up