One of those days.

Am una din zilele alea in care tot ce vreau[de la tine e doar o privire] e sa ma bag sub plapuma si sa imi astept moartea.Da,stiu,vai,sunt zeci de mii de oameni care ar da orice pentru inca o zi de viata si eu dramatizez aici pentru cine stie ce prostie.Dar am una din zilele alea in care nu am chef sa fiu optimista,fericita,orice altceva..
Stiu ca ar trebui sa rad si sa traiesc intr-un fel sau altul.Stiu ca n-ar trebui sa spun cand am una din zilele astea,ci sa ma asigur ca nu afla nimeni de asta ca sa nu profite.Numai ca nu am niciun chef sa lupt pentru niste chestii prostesti.
E una din zilele alea in care orice gand se opreste la "De ce dracu' mai traim toti".Doar ca trebuie sa indes printre gandurile astea filozofice si matematica,si civica,si proiecte cu drepturi tampite pentru o olimpiada intr-o sambata pe care o simt deja foarte sumbra.Pentru ca singurul lucru pe care-l deduc din pregatirea asta la civica e ca sunt prea multe drepturi incalcate.Si nu neaparat in tara noastra care pute ,ci peste tot.Pe hartie se apara tot,in realitate nimic.
Si chiar nu vreau sa ma bag in vreun proiect d'asta umanitar tralalalala pentru ca stiu ca in general e degeaba.Ca si proiectul cu fumatu',care "fuse si se duse" ca sa fumeze baietii tot in baia fetelor.Si da,ma deranjeaza chestia asta pentru cand ma apuca vreo criza de tuse si ajung in baie ca sa aflu ca acolo e numai fum de tigara.Si ca sa stau pe jumatate aruncata pe geam.Daca acum sunt asa nemultumita de oameni si situatii in general,nu vreau sa ajung adult..
Cu cat cresti mai mult cu atat mai mult se duce dracu' tot,si toata lumea are asteptari mai mari,in timp ce tu vrei sa faci mai putine lucruri.Eu una nu vreau decat sa putrezesc intre patru scanduri cu viermisori pe langa mine.Cheers to the beautiful,amazing,fantastic teenage years!

0 little derps derped:

Post a Comment


up