Eu si dependentele mele

Note to self: o sa imi iau photoshop de undeva sau de la cineva,si o sa imi fac un banner frumos si uber cool pentru blog.Am zis.

Am devenit dependenta de pufuleti.Ii iubesc.O sa ma casatoresc cu ei.O sa imi cumpar un caine cat de curand si o sa il numesc Gusto.Poate ca am devenit dependenta pentru ca reclama lor e "Hraneste-ti optimismul!" (sau era,acum se pare ca nu isi mai permit).Si eu,ca o pesimista inteleapta,o sa devin optimista mancand Gusto.Pentru ca sunt buuuni...mai buni decat tipul de la Panic!at the disco..mai buni decat tipii din Prison break.o,da.
On the other side,sunt dependenta de multe lucruri.Sunt dependenta de plans,desi n-ar zice nimeni.Sunt dependenta de muzica.Pe bune acum,cine nu e?Iubesc faptul ca mai toate melodiile sunt in engleza si le pot canta fara probleme.Ma rog,sa le cant adica sa spun versurile corect.Ar fi nevoie si de voce,dar deh.Cate melodii in japoneza sau franceza sau spaniola(da,spaniola) am invatat doar pentru ca ma enerva sa cant ce aud?
Sunt dependenta de imbratisari =3 Mama stie cat o stresez sa ma ia in brate in fiecare zi.Fratemeo stie cat il enervez cand vin si il iau in brate in timp ce el are nu stiu ce treaba.Cei de la scoala stiu ca "fac urat" daca ma iau in brate.Dar o las asa.
Sunt dependenta de calculator..internet..facebook..witchclub..9gag..as fi dependenta de youtube daca mi s-ar incarca toate melodiile rapid.Acum intru mai rar pe el.Sob sob.
Si mai nou,sunt obsedata de Mario.Ma scoate din minti jocul asta.Acum..doua saptamani?Cand am aflat ca am rubeola,mi-am zis ca o sa downloadez mario si o sa il termin in saptamana mea de bolit acasa.Needless to say,I failed.Si mi-am zis ca nu o sa folosesc parole sau alte cheaturi[serios acum,cine ar folosi asta la MARIO?].Si apoi,cand eram la world 3..am descoperit un PASAJ.Spre world 8.How cool is that?Initial eram enervata,pentru ca vroiam sa ajung singura singurica..si eram gata sa il reincep..cand mi-am dat seama ca sunt prea lenesa ca sa suport iar toate broastele alea imposibile.Si toti pestisorii aia din nivelul in care umblu prin apa.Asa ca am decis ca pasajul ala e ceva de la joc,si nu se pune ca cheat.Numai ca lumea a 8a e incredibil,dar incredibil de urata.Ma amuza intr-un fel ca mai erau doua pasaje(ai o lista in mario cu toate "secretele" din joc pe care ar trebui sa le descoperi) si eu l-am descoperit decat pe asta spre lumea a 8a.Pentru ca sunt a 8a.Ceva de genul..da,Stefi,si Mario a trecut prin ce treci tu acum.Daca-l ajuti pe el sa treaca de lumea a 8a,o sa treci si tu de examene.Mhm,asa de grav aberez.Dar serios acum.Stiu ca toti copiii de varsta mea si toti cei mai mari decat mine care au..posibilitati..au jucat macar odata in viata lor Mario.Ce vreau eu sa stiu,totusi,e..L-A TERMINAT VREODATA CINEVA?

0 little derps derped:

Post a Comment


up