Truth be told.

As vrea sa pun mai multe chestii la inceput,gen(nu ma pot abtine sa nu zic gen,gen) cat de importante sunt and stuff,dar deja am "consumat" tot inceputul cu aberatia asta.
Asa ca vreau sa luati in considerare(voi,cititori imaginari,haha) aceest paragraf ca pe un al doilea inceput.In care eu spun ca,truth be told,urasc noul..look al blogspot-ului.Asa cum urasc si timeline.Nu inteleg de ce s-au trezit toti sa faca schimbari.
Si aici ma abtin sa mai spun ca e al treilea inceput,pentru ca..na,sa nu fiu chiar asa de aberanta(sugestia asta va fi ignorata in 3...2...1).Ideea este ca.(doua puncte,virgula,ma rog) am citit pe undeva (defapt am auzit pe un vlog,hehe) ca blogul e un loc in care expui decat lucrurile care ti se par indeajuns de importante.Ceea ce ar insemna ca n-ar trebui sa scriu despre ce fac eu la scoala...sau despre profa de tehnologie(si haahaaa,are facebook.si haahaaa,m-ar distra enorm sa citeasca asta.si pun pariu ca s-ar distra si media mea pe semestrul asta..).
Da,da,iar pun multe paranteze inutile si ciudate in care scriu chestii tampite.Ca si inafara parantezelor.Daaaar am decis ca avand in vedere cat de stresaaata sunt,saracuta de mine(no one will ever know why i wrote it that way,wahaha),am o scuza buna ca sa aberez cat vreau aici.Pentru ca,after all,nimeni nu e obligat sa intre aici.Si in plus,nu mai  vreau sa fac din blogul asta un..blog d'ala despre carti si toate alea,pe care sa-l citeasca oamenii cu placere.O sa fac si reviews,si poezii tampite cand n-am chef de nimic,si o sa recomand si melodii,dar nu ma astept sa le citeasca altcineva inafara de eu-cea-din-viitor,care sunt sigura ca se va distra peste ceva timp cand va citi asta..sau isi va spune iar ca nu trebuia sa descopar vreodata internetul.Aa,si Bianca o sa citeasca.Meh,iar ti-am zis numele pe blog.
Deci e luni.Prima zi din saptamana,23-numarul-satanei aprilie.Miercuri am teza la istorie,vineri am simularea la romana (oh,the joy!) si saptamana viitoare,joi,am simularea la mate (praise the lord!).Si shakira(nanananananana,eu o cunosc pe shakira :)) ) vrea sa mergem la olimpiada la engleza pee..doispe mai.Evident ca odata ce am spus de olimpiada la engleza a devenit logic pentru toata lumea din vuia si nu numai ca e vorba de profesoara mea de engleza,nu?
Am chef de un post d'ala kilometric,in care sa scriu numai tampenii.Genul ala de post pe care daca-l gasesc pe alt blog,incep sa  il citesc pur si simplu pentru ca vreau sa cred putin ca nu-s singura dereglata.Si genul ala de post pe care,de obicei,il scriu cand nu am chef de nimeni.Sau cand vreau sa vorbesc cu cineva si sa-i zic la rand toate problemele mele da' constientizez ca mi-e imposibil.
looking like a future teenage mom in 3,2,1 Contrar asteptarilor(chiar si ale mele),am inceput sa iubesc bebelusii XD Sunt gen wwasdfghjkl de fiecare data cand vad unul,sau cand tre' sa am grija de un bebelus,sau cand imi zambeeeeeste unul =3 E f-o-a-r-t-e cute,pana se pune pe plans,isi umple scutecul si se da cu capul de tot ce vede.
Imi place cand ne lasa profii sa vorbim pur si simplu despre chestii in ora,si ii excludem din conversatie si ne exprimam noi asa matur si coerent,si siiimt cum se uita la noi gen saint napkin,they actually have brains!




(stiu ca e ca o melodie d'aia pentru silly teenage girls,dar imi place.)


0 little derps derped:

Post a Comment


up