Never grow up.

Nu am ceva interesant si special ca sa scriu,asa ca o sa scriu ce ma streseaza acum.Mai exact,saptamana asta de (scuzate fie-mi urmatoarele expresii :like a lady:) cacat care nu se mai sfarseste si care ma seaca.These days are like sweet dreams - made of demons;they wanna use and abuse you.>_> [and I'm with the Marilyn Manson version!] Luni am avut parte de o portie de "nu va bazati pe ideea ca sunteti a 8 a si va las in pace,ca nu-i asa" de la profa de tehnologie,si de "avem atata materie pe care n-am facut-o",pentru ca doar ii vina noastra ca ea se lalaie in loc sa facem nenorocitele de lectii,si de un "vezi ca n-ai note" de la doamna de fizica,ceea ce,deh,stiam si eu si sa zicem ca nu ma plang.Dar apoi,a wild shit appeared.Shit used ultra-high-pocnire-fix-in-ochi(helped by Fane,ty bastard).It was super effective!Adica mi-au dat lacrimile instantaneu,dar ce-i amuzant e ca nu mi-au dat de durere,ci pentru ca ochii mei de escroaca sentimentala sunt foarte sensibilosi si..pai,s-a instantaneu umflat si instantaneu udat si, Doamne,nu ma gandesc decat la ochi cand citesc asta.But it was fiiiine,in mod miraculos si-a revenit la timp ca sa nu fiu nevoita sa inventez povesti despre cum m-am pocnit singura in ochi sau d'astea. Apoi a wild tuesday appeared,si a fost relativ ok pana a trebuit sa recapitulam oral lectiile la istorie si n-am stiut nimic.Si pana n-am ajuns acasa si in momentu' in care mi-am pus caietele pe birou ca sa invat pentru viitoarea-teza a wild sick mom asked for food and the rice i made was super effective.Pana n-a aparut si the wild tired bro that also asked for food.Si pana nu s-a facut 12 noaptea sii stefi-cea-far'-de-bec-in-camera(din motive ca...vedeti voi mai incolo) si-a pus caietele in ghiozdan si si-a bagat picioarele in ea de teza,decizand ca se trezeste ea la 6 dimineata sa invete.Dar cine a oprit alarma si s-a culcat la loc?That's right folks!Congrats!You geeeeet...the golden nothing!(nimicul si tacerea vor fi mereu de aur). Si apoi a inceput pe bune ziua de miercuri,adica repetat la istorie in ora de franceza si ora urmatoare..dai cu teza.And I failed.With all my heart and soul.Ce ma distreaza e ca nu am facut-o pentru ca nu stiam lectia(LECTIA),ci pentru ca m-am blocat si scriam doua cuvinte si *fuuu,am un lapsus*.As zice ca e din cauza ca am tocit,dar e din cauza ca-s fraiera. Si maine am de la 8 inspectie la desen (pentru ca da,se poate sa ai inspectie la desen),apoi am sport si..eu si sportuul..si apoi am fizica.Painpainpain si apoi romana,adica "Sa nu credeti ca daca aveti simulare va las de capu' vostru.Va trec eu maine prin argumentari,trasatuuri..vedem maine".Si apoi am civica,si fac cu profa de istorie.And that means,notele la teza.In other words,note mici.Si vineri am simulare,and no words need to be said about that. Si acum aflati in sfarsit de ce nu aveam bec in camera.Si mai exact,pentru ca aveam un n eon d'ala culareanu si cand am facut zic,curat,zic,am mutat fotoliile si toate alea prin camera si logic ca trebuia sa ma urc pe ele "ca sa nu calc in lava"..si ciudatica cea cu capu mare a dat cu capu mare in neon.Si evident ca l-a spart.Ce i-am cerut eu tatei sa faca: "asigura-te decat ca n-am vreun ciob infipt in cap,te rog",Ce a facut el (relativ): "OMFG,OMFG,STEFI,LIKE,BAGA CAPU IN CIOBURILE DIN NEON SI E,LIKE,PLINA DE CIOBURI SI MI-E FRICA SA NU CUMVA,LIKE,SA-I FI INTRAT CIOBURI IN CAP!!!DU-TE SI VERIFICA!!!" asta a fost discursu' catre mama. Aaaaand this was my speech for you,thanks for reading my bullshit,good night rromania!

0 little derps derped:

Post a Comment


up