Insomnie?

Pentru ca am ideile mele noi despre examen,promit de-acum ca voi abera si  luni.Doar ca sa scriu "7 days" si sa sper ca o sa cititi soptit asta,ca in The ring.Pentru ca,umm..lunea viitoare am examenul la romana.Stiu ca ar trebui sa fiu calma si...nu stiu,sa par doar preocupata sa invat.Dar sunt asa fericita ca o sa scap in sfarsit de tot ca nu ma pot abtine sa nu stau treaza o noapte intreaga.Sau poate sunt asa speriata de faptul ca "evenimentul" care a fost mentionat in ultimii mei ani de existenta asa de des,si in ultimele 276 de zile din viata mea zilnic e in sfarsit    aiici.Adica nu l-am auzit decat in sintagme d'astea oficiale si serioase,si mi-e imposibil sa ma gandesc la el fara sa caut ceva care sa aiba o coliziune cu ..a mea cutie craniana.
Daca ma intreba cineva in clasa 7a ce cred despre examenele astea,ii spuneam ca nu am niciun stres la romana si ca daca iau un 7 la mate e bine.Si acum am pretentii sa iau peste 9 la amandoua,si sunt stresata pentru amandoua.Si pentru mine e singuru lsubiect de discutie examenul asta idiot,nu?
Trecand la stiri fericite.Avand in vedere ca sunt una dintre incredibilele,genialele,minunatele persoane care se uita la DozaDeHas,n-am lipsit de la fan meeting-ul din Craiova de azi.Sau mai exact de ieri,pentru ca e trecut de 12.Siii desi eram super-incantata,imi e doar foarte mila de Mikey Hash(ii dati voi,cititori imaginari search singuri,da?) pentru caaa...eram vreo 80 de persoane in jurul lui,toti strigam "Mikey,pozaa,Mikey!" erau peste 30 de grade,si omu' trebuia totusi sa zambeasca la poze si sa para all happy and shit.Dar macar am poza cu Mikey,da?



0 little derps derped:

Post a Comment


up