Postul lunar,NANANANA

Acum fix o luna postam si eu ceva.Si acum postez altceva.Pentru ca sunt asa de unica si speciala incat posturile mele sunt unice si speciale si..mda,iar incep sa aberez.
N-o sa ma scuz vorbind despre examene.A,ba da, o sa o fac.In mare parte pentru ca mai am un sfert de ora de libertate,dupa care ma intorc la variante.Ma bucura faptul ca mai sunt doar 22 de zile pana la ultimul examen,care ma scapa in sfarsit de chin.Ma bucura mai mult decat orice alta chestie.
"What have you been up to lately,Cherr?:3" Si da,am formulat singura intrebarea asta pentru ca nu stiam cum sa-mi incep postul jurnal gen.Now,stie toata lumea[si daca nu stie afla acum] ca eu nu folosesc blogul asta decat ca sa imi povestesc viata super interesanta,sa ma plang ca ce shitty e invatamantul...a,si sa tin evidenta cartilor pe care le citesc.Cam la asta se rezuma ce-i aici,momentan,pentru ca la vara vreau sa imi fac fisa la biblioteca judeteana(si pot paria ca am spus fraza asta inca din clasa 5a,in fiecare inceput de vara).Dar vara asta e diferit,pentru ca nu ma mai pot trimite oamenii la invatat cand vreau sa fac ceva,zic ^-^
Decii..lately.Am fost in Buzesti(goofuckingle it si suna foarte misto goofuckingle),am descoperit ca au propriul lor parculet smecher.Am dat probele la bilingv engleza,spaniola si franceza,si in mod ironic[cineva se distreaza acolo jos si cand zic acolo jos vreau sa zic iadul,hehe] am luat cea mai mare nota la spaniola.Dar am fost admisa la toate trei,so HOW COOL IS THAT?M-am razgandit,desi ma enervau la culme cei care-si faceau acum planuri despre profilul la care se duc. Eu nu-mi schimb profilul,ci pun si Buzesti pe ..fisa aia.Gandesc si eu optimist odata.Stiiu ca sansele sa intru acolo sunt mai mici decat sansele sa mor ucisa de un urs,darrr ^^'
Am stat o saptamana intreaga fara curent si am citit Panza de paianjen,de Cella Serghi.Initial mi-o recomandase Tsume[buna Tsume,nu stiu daca o sa citesti asta,dar buna],si am citit cam  doua capitole dupa care n-am mai inteles nimic.Asta se intampla printr-a 7a.Si anul asta am citit-o intr-un mod de genul...OMNOMNOMNOM.Si vreau sa citesc si "Cartea Mironei",si de-asta imi place ca vara asta e a mea.Ok,a mea si a celorlalte persoane care  o asteapta inca din septembrie xD Stiu,trebuia macar de 1 sa fac un post cu "oh,la multi ani tuturor pentru ca toti sunt copii" sau "oooh,incepe vara!",dar mi-a fost leene.
Si avand in vedere ca asta chiar e ultima suta de metri[ieri am spus ca daca mai aud odata sintagma asta voi pocni pe cineva,dar la mine nu se pune],chiar cred ca urmatorul meu va fi pe 5 iulie.Sau pe 28 iunie,cand o sa ma trezesc pe la 3 dupa masa,o sa mananc multe prostioare si nu voi pune mana pe o carte,decat daca e ceva ce vreau eu sa citesc!
Untill theeeeen...keep calm and menage a trois![you won't get it >:)]

1 little derps derped:

Eliza said...

Hai că e OK Buzeştiul. Spor la învăţat şi multă baftă la exemene!

Post a Comment


up