11

unspe.hehe,le folks.
Mama e..exact mama.Adica 100% comportament de mama 'n stuff.Mama ma cearta mereu cand nu mananc.Mama mi-a transmis obsesia pentru carti.Mama m-a invatat sa citesc cand aveam patru ani si tot ea avea rabdare sa imi explice fiecare cuvant pe care il subliniam in basmele pe care le citeam.Mama ma lauda la toate femeile de la ea de la servici,chiar daca nu-i mult de laudat.Mama e genul de mama care sta sa imi faca prajituri cand vreau si rade de mine cand mananc jumatate de tava odata :"> Mama e fix cum ar trebui sa fie.Si ca sa vorbesc mai "la prezent",mama e foarte enervata pentru ca timp de opt ani a avut scuza perfecta sa ma tina in caza ("invataa,examenee,lucrari,matematicaa!") si acum nu mai are ce sa imi faca.A,si sunt destul de sigura ca o deranjeaza destul tare faptul ca n-am glumit cand i-am zis ca o sa ies toata vara.Probabil ca daca as sta sa scriu tot ce imi trece prin cap despre ea as face cel mai lung post de pana acum,darr :D
Fratele meeu e singura persoana pe care stiu sigur ca ma pot baza,singura persoana care stiu ca ar intelege tot ce i-as spune.Persoana care-mi fabrica replicile,care m-a invatat cum sa fac misto de toata lumea inainte sa faca ei de mine(hehe,I suck at that,but meh),care m-a facut sa fiu mai putin socially awkward.Mai putin,pentru ca asta e imposibil de sters din comportament.Um,e persoana care ar bate pe toata lumea pentru mine.Da.
Tata e ,in opinia mea,destul de normal..tatistic vorbind :D E genul ala de tata care afla totul despre fata lui de la mama,care imi confunda prietenele intre ele dar tot crede ca stie tot ce se poate.Tata m-a invatat fiecare straduta din Craiova si m-a luat cu el prin toate locurile posibile.Sii,din ce imi zice mama,mi-a transmis "talentul pentru scris"(care nu se vede,stiu).Ah,si prima mea propozitie a fost te iubesc tati.Scrisa la calculator chiar.How cool is that?

0 little derps derped:

Post a Comment


up