FragmenTari (1)

Nu,nu e un titlu pitzi,E defapt..noua categorie pe care vreau sa o fac aici.Vroiam sa ii gasesc o denumire mai ok,dar ultima data cand am facut asta am uitat complet de plan.Si cel putin de data asta,o incep ca un spoiler pentru bookcrossing.Practic,asta o sa fie rubrica la care o sa scriu toate citatele,replicile..fragmentele tari(get it?:)) ) din cartile pe care le citesc.
Si daca am spus de bookcrossing,e clar ca prima carte de-aici va fi "Sotia calatorului in timp".


"Urasc sa fiu acolo unde ea nu este,cand ea nu este.Si totusi plec mereu,iar ea nu ma poate urma"

"Oi fi tu trecutul lui Henry,dar eu sunt viitorul lui"
"
"Imi pare rau.Nu stiam ca o sa vii,ca altfel faceam curatenie mai bine.In viata mea,vreau sa zic,nu doar in apartament."

"E alcoolic.Asta fac alcoolicii.E in fisa postului lor: distruge-te si pe urma continua sa te distrugi. "

"Mergem de-a lungul strazii,tinandu-ne de mana.La capatul blocului e un teren de joaca;fug spre leagane si ma sui intr-unul,Henry il ocupa pe cel de alaturi,cu fata in sensul opus,si ne leganam tot mai tare,trecand unul pe langa celalalt,uneori sincronizati,alteori trecand unul pe langa celalalt cu asa viteza,de parca ar urma sa ne ciocnim,si radem,si radem,si nu mai poate exista tristete,nimeni nu mai poate fi pierdut,sau mort,sau prea departe:in acest moment suntem aici si nimic nu ne poate stirbi perfectiunea si nu ne poate fura bucuria acestei clipe perfecte"

"Inelul de logodna are un smarald,iar lumina slaba care intra prin fereastra se refracta in el verde si alb.Inelele sunt din argint si trebuie curatate.Trebuie purtate,si cunosc fata potrivita care sa le poarte."


0 little derps derped:

Post a Comment


up