Between me and Harry

Larisa de pe Some books are made to be tasted a spart gheata si a recunoscut ca nu a citit seria Harry Potter.Cum imi mentionasem de cateva ori ca vreau sa le citesc vara asta si le-am vazut recent in Auchan,ma alatur si eu provocarii si sper sa le termin..this time.
Am citit decat primele doua volume,pe vremea cand aveam mp4-ul meu,dupa care..well,l-am pierdut si nu le-am citit pe calculator,in mare parte pentru ca ultima data cand citisem o carte pe PC a fost una de 700 de pagini pe care m-am gandit neaparat ca trebuie sa o citesc noaptea.Guess who fucked up her eyes.
Asa ca de data asta promit sa le citesc de la capat,pe toate sapte,pana pe 31 august ,de la biblioteca sau pe iPod.A,si o sa imi spun parerea dupa fiecare,desi in momentul in care filmele sunt geniale devine imposibila ideea ca seria scrisa sa fie mai rea,nu?Plus ca sunt o graaamada de pasaje peste care se trece in filme.Sapte,deci:
1. Harry Potter si Piatra Filozofala :up:
2. Harry Potter si Camera Secretelor :up:
3. Harry Potter si Prizonierul de la Azkaban
4. Harry Potter si Pocalul de Foc
5. Harry Potter si Ordinuel Poenix
6. Harry Potter si Printul Semipur
7. Harry Potter si Talismanele Mortii

1 little derps derped:

Larisa Papy said...

Ma bucur sa vad ca ai acceptat provocarea.Acum sa speram ca o sa ne tinem de treaba:))

Post a Comment


up