Liebster!

Crisa mi-a dat un blog award care are(sau e?) in acelasi timp si o leapsa care mi se pare foarte fuuun.


Reguli:

1. Posteaza imaginea Liebster Blog Award checked
2.Spune 11 lucruri despre tine
3. Raspunde la intrebarile adresate de cel care te-a nominalizat si formuleaza un set nou de 11 intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi
4. Nominalizeaza 11 persoane (+link) care sa realizeze acest tag
5. Mergi pe pagina lor si anunta-i
6. Nu da tag-ul inapoi !

2.
   1. Am ochi albastrii ;;)
2. Am un pisic gras care are trei ani.Si e..nepotul primei mele pisici!:>
3. Mananc foarte multe fructe.
4. Urasc matematica mai mult decat orice alta materie.
5. Iubesc mersul pe joooos!
6. Ador pantalonii scurti.
7. Nu-mi place sa mi se spuna acelasi lucru de zece ori.
8. fosta mea  Profesoara de engleza mi-a format 40% din caracter.
9.  Imi plac filmele de groaza si comediile
10. Urasc cliseele
11. Iubesc animalele.

3.1

1. 
Care e filmul tau preferat?

Cred ca "Dude,where's my car?".Pot sa ma uit de zece ori la filmul ala si sa rad in continuare la fiecare gluma din el.

2. 
Ce tip de bloguri urmaresti?

Paaai in mare am in blog-roll bloguri despre carti si despre make-up,desi ma intereseaza mai mult prima categorie.Dar imi plac si blogurile care sunt un fel de jurnal random,in care spui exact ce vrei.Cred ca pe al meu l-am cam amestecat....:D

3.
In ce an ti-ai fi dorit sa te nasti?

 Intr-un fel,1997 e un an ok.Cred ca m-am situat bine.Dar mereu mi-am dorit sa fi trait in..perioada din Ciresarii,de exemplu.Sa mi se para geniala o vara la bunici si sa nu stiu altceva decat plimbari in parc si carti.Eh,ma rog,si scoala.

4. 
Ai alergii?Care?

Am astm,unfortunately.Deci sunt alergica la praf,fum de tigara,mancare pentru pesti(!!!), chestiile alea gen Air-wick si..hm,sper ca doar atat.

5. 
Caracterizeaza-te intr-un cuvant.

(ca sa nu zic ciudata) Aiurita.

6.
Care e cea mai mare reusita a ta?

 Sa intru in Carol?:)) Mm,sa mi se ia un interviu la TV!:>

7.  
Un lucru care te face fericit.

Nectarinele :D

8. 
Ciocolata preferata?

Tot ce tine de capucino,caramel sau coniac :D

9.
Jetix sau Disney?

 Jetix,duh

10. 
In ce oras ai vrea sa te afli acum?

Constanta!

11.  
Care e ultima carte citita?

Dracula,mortul viu de Dacre Stoker

3.2

1. Daca ai putea primi orice obiect pe gratis in momentul asta,ce ai cere?
2. Ce zodie esti si cat de mult te caracterizeaza?
3.  Ce tara ti-ar placea sa vizitezi?
4. Care a fost prima ta carte preferata?
5.  Cinci melodii carora nu le-ai da skip niciodata.
6. Pisici sau caini?
7. O calitate si un defect pe care le ai.
8.  Care este culoarea ta preferata?
9. Care este numele tau complet?
10. Ce gen de carti iti place sa citesti?
11. Care a fost ultimul drum pe care l-ai facut?

4.





3 little derps derped:

rosia_lady said...

Mersi foarte mult draga mea , e primul premiu care il primesc, inseamna mult pentru mine.

Adry ♥ said...

mersi mult :*:* mi-au plăcur şi întrebările şi răspunsurile tale ^^ am postat şi eu leapşa :*:*

lavi said...

Thankies , ce blog cute ai :3
O sa il fac si eu in ceva timp :D

Post a Comment


up