Come back.

Pe obraji m-a ars soarele lui Mai
Si-n suflet mi-a ramas caldura
Ce-ntinde-n fata-mi un alai
De sentimente ce provoaca ura
O-ataca,vrand parca s-o-ntarate,
Iar ea se-agita plina de furie,
Bucatile de fericire,hotarate,
Cer sufletului meu chirie.
De parca eu traiesc cu ele,
Nu ele-agatate de inima mea,
De parca reusesc sa ma feresc de rele,
Dar ura distruge,din ce in ce mai rea.
Am crezut,o clipa,ca voi castiga
Ca fericirea va reusi sa preia controlul,
Ca-n fata sentimentului oribil va triumfa,
Dar,iata,n-a reusit sa isi termine rolul.
Am arsuri inauntrul meu,pe dinafara e doar..
Un discomfort sentimental,aproape ireal,
Ura  cuprinde tot,distruge,un cancer pulmonar,
Se intinde rapid fara sa-i lase fericirii vreo sansa la egal.


Oh la laaaa,that's it!Gata!S-a dus si efectu' de la matematica!




2 little derps derped:

Anonymous said...

Ai primit un blogaward si o giga leapsa de la mine aici: http://vicky-onsummer.blogspot.ro/2012/07/leapsa-liebster.html

coco said...

frumoase versuri !

Post a Comment


up