Primele 100 de cuvinte #1

De ceva timp ma "loveam" de campania asta pe mai multe bloguri si am decis sa ma lamuresc..relativ."Primele 100 de cuvinte" este o categorie inceputa de Rosia Lady,autoarea blogului Romance of pages.Campania consta in transcrierea primelor 100 de cuvinte din cartea pe care o citim la momentul respectiv sii din moment ce am liber la carti de vinerea trecuta,am decis sa ma alatur si eu.Nu stiu cat de mult influenteaza primele 100 de cuvinte dintr-o carte parerea cititorului daar daca o sa citeasca cineva o carte doar pentru acele cuvinte..I promise I'll feel special.


Cartea pe care o citesc acum este Dracula,mortul viu,de Dacre Stoker si Ian Holt.
Sunt puuutin peste 100,pentru ca trebuia sa termin fraza,right?

SCRISOARE A MINEI HARKER CATRE FIUL EI,QUINCEY HARKER
(Rog a fi  deschisa in caz de moarte neasteptata sau suspecta a Wilhelminei Harker)
9 martie 1912

Draga Quincey,Iubitul meu fiu,toata viata ai banuit ca intre noi au existat niste secrete.Ma tem ca a venit vremea sa-ti spun tot adevarul.Orice alta amanare ti-ar pune si viata,si sufletul in primejdie.Am hotarat,dragul tau tata si cu mine,sa ascundem secretele din trecutul nostru ca sa te protejam de intunericul care invaluie lumea.Am sperat ca viata iti va ingadui sa ai o copilarie lipsita de spaimele care au bantuit viata noastra.

0 little derps derped:

Post a Comment


up