13


Am 13..primaveri si toate ma distrug,
Incerc sa scap de ele,sa pot sa fug,
Dar n-am sa reusesc,sunt derutata-acum,
Alerg si ele ma prind,se joaca prin fum.
Imi intinde cineva mana-va rog,ajutor!
Sunt ele,iar se joaca..vor sa mor.
De 13 ori,13 zane m-au chinuit fericite,
Una dintre ele e rosie,si mereu ma minte.
Imi spune sa iubesc,sa ma sacrific eu,
Pentru orice nebun iubitor,orice zeu.
A doua-i alba,ma face sa cred ca sunt pura,
Dar defapt,imi umple zilnic mintea de ura.
Ma face sa vreau sa va ucid pe toti,
Sa va inlocuiesc rapid cu niste roboti.
A treia vrea sa-mi creasca robotii,
Sa-i faca sa rada de mine,sa fie ca hotii,
Sa-mi fure inima,si-apoi sa mi-o distruga,
Si cand ii cert pentru ce fac,sa fuga.
A patra se joaca tot timpul cu mintea mea,
Pe voi,va iubesc..dar ea ma face rea.
Imi zdrobeste mintile,vrea sa va urasc azi,
Si rade de mine cand va-mbratisez,tipa “Cazi!”
O alta,insemnata cu un “5″ din sange pe spate,
Vrea sa fiu un demon,sa fac multe pacate.
Alte opt se ascund prin mine si ma omoara,
Inima mi-o zgarie,sufletul mi-l arunca,e vara..
Pe cea de-a paisprezecea vor sa o tina departe,
Caci stiu ca ea ma va salva,va distruge vorbe desarte. 

0 little derps derped:

Post a Comment


up