As deschide ochii..dar nu are rost acum,
O sa dau iar de-abisul ala fara volum…
Si o sa cred ca te aud strigand in ceata,
Dar oricat as merge,n-o sa gasesc viata.
M-ai pierdut,vezi tu,acum ceva vreme aici,
Am cazut,si tu nu mai poti sa ma ridici.
Ai vrut sa ma lasi sa ma ridic singura,stiu,
Tu ai uitat cat sunt de slaba,nu sunt un om viu..
Cauta-mi,te rog,un om sa ma salveze iar,
Degeaba-mi tipi sa ma ridic,caci totul e-n zadar.
Am voci in cap,si toate-mi zic sa stau jos,
Se bucura,in timpu’ asta,sufletul mi l-au ros…
S-au tot hranit cu-al meu trecut,cu foste bucurii,
Si nu a mai ramas niciuna,asa ca te astept sa vii.
Goneste-mi vocile din cap,si fa-ma din nou om,
Sa-mi dai sa beau dintr-un pahar cu vise,nu cu rom..
Atunci o sa-mi revin,si visele cu mine or’ sa ramana,
Zambetul mi-l vor face zi de zi,dar pana..
Pana cand tu vei cobori,din hau sa ma salvezi,
Sa n-auzi ce spun vocile,sa nu le crezi.

0 little derps derped:

Post a Comment


up