Imi amintesc de prea multe ori,
Cum te priveam uneori pana-n zori..
Pe tine,cu gura rosie de zmeu,
Cu ochii mari si negri,de zeu,
Si rad amar cand ma trezesc din vis,
Si stiu c-am doar ce mi-a fost scris,
Ca eu te vad agatat de ale mele gene.
Razi,cu mintea plina de ganduri rele..
Eu stiu ca esti o-nchipuire,si rad iar.
Incerc mereu sa te alung,dar e-n zadar,
Tu esti un demon ce se-amuza chinuind,
Ma minti cu ochii jucausi,mereu zambind..
Si eu te cred,caci Eros se joaca cu mine,
Ma face sa cred ca ma saruti,cu buzele fine,
Dar ma trezesc imbratisand un aer rece,v
Simt si cum vantul prin suflet imi trece..
Stiu ca te-amuz ,ca sunt un clovn hilar,
Te fac sa razi asa de des,dar e-n zadar,
Caci dup-o saptamana,tu te plictisesti,
Incepi sa fugi de mine si sa te feresti,
Nu pot decat sa privesc,cum dispari usor,
Cum Eros te-ajuta sa te-nalti,as vrea sa zbor..
Sa pot sti ca-ti sunt egala,ca sunt ce vrei,
Ei bine..n-am sa mai incerc,de azi te uit,
Imi voi schimba si sufletul meu prafuit,
Pulberea o s-o imprastii pe-ntregul pamant,
Voi face-un suflet nou,mai linistit,mai sfant. 

0 little derps derped:

Post a Comment


up