Obsesii?

Da,sunt o opsedata.Am o gramada de obsesii ciudate,amuzante,enervante,temporare..
Noua mea obsesiee..consta in give-away-uri.Fac parte din categoria aia de persoane care nu castiga niciodata nimic cand vine vorba de noroc.Daca o sa fie o tombola cu 6 participanti si se vor alege 5 castigatori,e imposibil sa nu fiu eu aia care nu castiga.Imposiibil.
Numai ca in ultima vreme a inceput sa ma streseze chestia asta.Adica poate trebuie sa dau un miic impuls to Mr. Luck...avand in vedere ca o sa am nevoie de mult la examene.Si fiindca mi-au fost prezentate give-away-urile,am inceput sa particip la majoritatea pe care le-am gasit[ok,doar la alea care nu necesitau multe detalii pentru inscriere and so on].Also,am descoperit ca sunt foarte multe care ofera chestii de make-up,gen palete si altele.
Si cum eu eram destul de paralela cu lucrurile asteaa,I gave it a try.Blogul care imi place ceeel mai mult si care [cred eu] are cele mai multe give-away-uri este Classy and Pink.Evident,daca ar citi cineva de la scoala or smth ce scriu eu ar fi gen "dafuq,Stefi e interesata de make-up?".Pai,da.Si chiar daca m-am inscris la multe GA,nu am castigat nimic.Momentan >:)But no worriez,atata timp cat pot sa fac chestiile de-acolo si sa ma inscriu..I WILL SURVIVE.Adica da,sunt constienta ca se inscriu multi oameni..dar de ce n-as castiga si eu?["dafuq,Stefi e optimista?"]
Si give-away-ul care ma incaanta momentan este cu produse Sleek pentru 1 martie.E foarte cute,if you ask me,sii..I'm gonna win this one[da,da].
Listening to: Adrian Sina - Angel :3 [e pe Kiss XD]
Eating: Portocalee.
Drinking: Apa..?
Feeling: Tired.Wich is funnea,'cause I'm not going to school and I'm sleepin ALL day long.

Cheers!^^

0 little derps derped:

Post a Comment


up