priveste-ma!deschide ochii!
admira ale sangelui rochii...
cuprins de sange,asa mi-e trupul.
si gandul ia foc,s-a alarmat stupul.
am crezut ca am scapat de tine...
nu mi-am dat seama ca m-am uitat pe mine.
cine sunt?unde,de unde vin si unde plec?
ma bantuie vagi amintiri pe unde trec.
as vrea sa le opresc dar fug neincetat,
raman doar eu cu vechiul dulce pacat.
blesteme ce-au cuprins pacatul,iata-ma!
sunt si eu blestemata,caci asta sunt!
eu,eu sunt insusi pacatul,lasa-ma!
lasa-ma si tu,lasati-ma si voi,sa cant!
vreau sa-mi cant pacatul sa ajunga pan'la cer.
si stiu ca nu conteaza daca n-o sa cant cu fler.
cum ursitoarele isi canta-ncantator placerea...
asa de-acum imi voi canta si eu durerea.
am sa fug peste munti si vai,sa fiu singura,
sa cant singura acolo,sa ma-ngan cu vantul.
si-am sa privesc pe timp cum aripile-si vantura.
pe spatele-unui vulture-am sa-mi urc cantul...
atunci sa-ti amintesti ca m-ai lasat plangand,
cum noptile-ascultam lacrimile-mi inganand.
speranta mea va fi ca vei simti si tu durerea.
caci n-ai simtit-o niciodata.asta-mi va fi placerea!
in suferinta,fara cale de scapare sa te-neci.
sa-ajungi la fel ca ale mele simturi:reci!
usor,ca pestele ce-i prins in acul cel taios,
asa am sa te tin in sperante desarte.
si chiar de timpul va vrea sa ma opreasca furios,
eu am s-aduc ofrande pentru mii de narte.
vreau sa stiu sigur c-ai sa suferi nesfarsit.
nici liniste nu voi avea,pan' nu voi stii ca ai pierit.

0 little derps derped:

Post a Comment


up