Somethings,again

Nu mai vreau decat sa vina vara,sa termin cu examenele si sa pot sa dorm si atat toata ziua.Vreau sa treaca mai mult de o saptamana fara sa mi se para ca o zi face cat trei.Si vreau sa nu fiu nevoita sa socializez cu cine nu imi convine.

"Ma simt inutil,n-am nimic din ce vreau"

Toarna-mi,te rog,un pahar de vise..
Sa uit de greselile ce mi-au fost scrise,
Sa sufar de amnezie temporara,as vrea..
Memoria sa uite de mine..si eu..de ea.

Si vreau,o secunda,sa uit ce-am facut,
Sa visez..am incercat,am facut ce-am putut,
Dar nu mai pot visa,caci tu-mi strici orice vis
Apari si dintr-o data razi..dar mi-ai promis.

Mi-ai promis,aminteste-ti,ca o sa fiu fericita,
Tot ce mai cred acum e ca am fost mintita
Si poate-am sperat..doar o secunda.ca o sa fie diferit.
Insa eu n-am visat..eu am cazut,tu ai mintit.

Imi rod pe dinauntru orice sentiment,
Le distrug si las doar ura ce-o sa te faca atent
Pentru ca vreau sa stii cat doare,sa poti sa simti,
Da,ti-e imposibil..o sa spui "simt"?Eu stiu ca minti.

Nu stiu cat de coerent e pentru ca mor de somn.Dar macar am facut ceva.
Si deasemenea..cine mai are profa de latina ca a mea?Nimeeeni!

0 little derps derped:

Post a Comment


up