Simulari - Down!

Simularea la romana got quite a damage - 9,25.Nu-i chiar de Cuza,si nu-i chiar ceva de laaaauda,dar ma bucur ca n-am dat fail.
Well,la simularea la mate...a wild stupid problem appeared and Cherr fainted.Si am luat 8,20.Si...cine-a facut azi teste ?Ai zice ca o sa am rezultate mai bune avand in vedere cat ma laud pe-aici,darr.
Ce vreau e sa intreb e cum,cuum,cuuuum sa fii profesor,sa supraveghezi,si sa te trezesti tu ca vrei sa te lauzi ca deh,ce matematica stii tu.Sa vezi ca greseste un plod la o chestie d'asta simpla ca "ce te-nvata facebooku' ",adica mai exact tampeniile alea cu ce-faci-intai-inmultirea-sau-adunarea,si sa incepi sa strigi ca tampita omul inteligent "Cum e posibil sa gresiti la altceva?Pai ce,stiu eu mai multa matematica decat voi?".Si-apoi cand iti zic ca "De-asta-i simulare,sa vedem ce nivel avem,ce nu stim si ce sa corectam,nu daca stiti dumneavoastra mai multa matematica decat noi",sa vii sa vezi daca am facut eu bine si cand te convingi "Mdea.Bine draga"
Sa nu te doara capu' de la scoala?:]

0 little derps derped:

Post a Comment


up