Surpriseee!



1.Ce cărţi ai citit anul trecut?
Sadly,am prostul obicei de  a reciti in loc sa caut ceva nou de citit.Asa ca am recitit cartile din Amurg,Scrisoare de dragoste,pe care o citesc odata la cateva luni,am inceput sa cumpar Jurnalele vampirilor(si,logic,sa le citesc),am citit seria cuuu..Karazan,Dracula,Ion,inca odata,Domnisoara Christina,inca odata..stiu ca am citit primul volum din Casa Noptii pe 27 decembrie xD A,si am citit si Baltagul.Vroiam sa le scriu,darr n-am mai stat de asta.=D
2.Ce carte/cărţi citeşti în acest moment?
Recitesc Copiii lampii fermecate  :">
3.Ce cărţi vei citi în acest an?
Sper ca restul cartilor din Jurnalele Vampirilor si Casa Noptii.Si mai multe carti decat anul trecut,asta vreau si sper sa n-o uit la vara,dupa examene XD
4.Care este cartea ta preferată?
Scrisoare de dragoste.Nu stau sa ma gandesc xD 
5.Care este cartea care ţi s-a părut cel mai puţin interesantă?
(cineva o sa ma omoare cand o sa citeasca asta) "Magie de-a dreptul ucigatoare".Nu a fost neaparat plictisitoare..ci silly si..idk.
6.Care este melodia care îţi crează o atmosferă relaxantă atunci când citeşti?
Nu ascult muzica atunci cand citesc.Pentru ca daca e o melodie care-mi place sunt distrasa de versuri si nu mai sunt atenta la carte.
7.Eşti pasionată de jocurile pe calculator? Dacă da, care este jocul tău preferat?
Logic ca am jucat mai mult jocuri de baieti,fratele meu ocupandu-se de toate "instalarile" and co.De-asta bat  pe aproape oricine la NFS,nanananana.Darr jocul meu preferat e Sims :">
8.Care este filmul tău preferat?
Lista: The uninvited,Horseman,Devil,Grown-ups.
9.Ai da bani pe o carte interesantă sau pe o trusă de farduri?
Uau.Pai,mai nou ma fascineaza trusele alea care au 1000 de nuante si culori diferite.Dar  suuunt realista,asa ca as alege oricand cartea.Pentru ca momentan nu pun accent pe machiaj asa mult[exceptand creionul si rimelul si chestii d'astea,hehe],si nu am talent la make-up sa ma pot folosi de trusa.Books all the way!


Leapsa luata de pe zis-si-facut.Take a look in there xD Si e copiata,nu "lepsuita",pentru ca mie nu- mi da nimeni leapsaa :[ [so,so,so,sad]

0 little derps derped:

Post a Comment


up